استاندار:شهرداری‌های مازندران افزون بر ۳۹ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده دریافت کردند

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:10
ساری - ایرنا -استاندار مازندران گفت: از محل عوارض ارزش افزوده در استان مازندران مبلغ ۳۹ هزار و ۸۲ میلیارد ریال به حساب شهرداری ها، دهیاری ها و امور عشایر این خطه از شمال در یک سال گذشته واریز شده است.

به گزارش ایرنا، مهدی یونسی رستمی روز دوشنبه در نشست شورای کشاورزی مازندران در ساری اظهار کرد: در راستای تحقق توسعه متوازن و تقویت زیرساخت‌های مدیریت شهری و روستایی، عملیات واریز و توزیع عوارض ارزش افزوده به حساب نهادهای اجرایی محلی در سراسر استان مازندران کلید خورد.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت منابع مالی در ارتقای رفاه عمومی، افزود: مدیریت ارشد استان با همکاری اداره‌کل امور مالیاتی، فرآیند شناسایی و توزیع این منابع را با هدف بهبود سرانه‌های خدماتی و آبادانی مناطق محروم و شهری پایش کرده تا این اعتبارات به شکل هدفمند در مسیر پروژه‌های عمرانی قرار گیرد.

استاندار:شهرداری‌های مازندران افزون بر ۳۹ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده دریافت کردند

استاندار مازندران گفت: طبق بررسی‌های فنی و محاسبات انجام شده در یک سال گذشته ۳۹ هزار و ۸۲ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که از این مقدار، ۲۳ هزار و ۲۲ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها، ۱۵ هزار و ۳۸ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها و ۱۰ میلیارد ریال نیز سهم اداره امور عشایر استان برآورد شده است.

یونسی رستمی بر عزم جدی دولت در حمایت از مناطق روستایی و عشایری تاکید کرد و گفت: تقویت بنیه مالی نهادهای محلی کلید اصلی افزایش رضایتمندی مردم است و امیدواریم با تزریق این منابع، شاهد جهش بزرگی در اجرای پروژه‌های خدماتی و آینده‌ای روشن‌تر برای تمامی شهروندان مازندرانی باشیم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.