بیانیه ارتش متجاوز آمریکا درباره درگیری‌های جدید در آب‌های جنوب ایران

الف دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:08
ارتش آمریکا درباره ماجراجویی تازه خود اعلام کرد پس از آنکه ایران یک فروند پهپاد MQ-۱ این کشور را سرنگون کرد، نیروهای آمریکایی اهدافی را در شهرستان سیریک و جزیره قشم هدف قرار دادند.

به گزارش فارس؛ فرماندهی ارتش متجاوز آمریکا امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که حملاتی را به سایت‌های راداری و مراکز فرماندهی و کنترل پهپادی ایران در گروک (شهرستان سیریک) و جزیره قشم انجام داد.

سنتکام در این بیانیه اعلام کرد حملاتش «در پاسخ به اقدامات تهاجمی ایران انجام شد از جمله سرنگونی یک پهپاد MQ-1 آمریکایی که بر فراز آب‌های بین‌المللی مشغول عملیات بود». ارتش آمریکا مدعی شد که در حملات جنگنده‌های آمریکایی، سامانه‌های پدافند هوایی ایران، یک ایستگاه کنترل زمینی و دو پهپاد یک طرفه منهدم شدند. طبق این ادعا، هیچ یک از پرسنل نظامی آمریکا آسیب ندیدند.
 
پنجشنبه گذشته بعد از پاسخ موشکی ایران به مبدا تجاوز نیروهای آمریکایی، رسانه‌های این کشور زخمی شدن ۵ آمریکایی شامل پرسنل نظامی و آسیب شدید به دو پهپاد پیشرفته را تایید کردند.

نیروی هوافضای سپاه صبح امروز هم اعلام کرد که مبدأ تجاوز به یک دکل مخابراتی در شهرستان سیریک استان هرمزگان را مورد هدف قرار داده و تمامی اهداف از پیش تعیین‌شده را با موفقیت منهدم کرده است.

نیروی هوافضای سپاه اخطار داد در صورت تکرار تجاوز، پاسخ کاملاً متفاوت خواهد بود و مسئولیت آن به عهدۀ رژیم متجاوز و کودک‌کش آمریکاست.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.