ورود ۲۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی به مدار برق چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 09:44
شهرکرد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان فصل پیک سال جاری ۲۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان وارد مدار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید فرهزاد گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده ، تا پایان فصل پیک سال جاری ۲۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان وارد مدار خواهد شد و این ظرفیت در افزایش پایداری شبکه و کاهش ناترازی برق مؤثر می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری همچنین از ورود پروژه‌های خورشیدی بقاع متبرکه به مدار خبر داد و اظهار کرد: نیروگاه خورشیدی امامزاده حمزه‌علی(ع) بروجن با ظرفیت ۲.۵ مگاوات به‌صورت آزمایشی وارد مدار شده و به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید.

گفتنی است در این جلسه، کارگروه‌های مربوطه شرکت توزیع نیروی برق استان به‌همراه نمایندگان محیط زیست، منابع طبیعی، امور اراضی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط حضور داشتند و سرمایه‌گذاران مشکلات و موانع پیش‌رو را مطرح کردند و با حضور کارگروه‌های مرتبط، راهکارهای لازم برای تسهیل فرآیندها، تسریع صدور مجوزها و رفع گلوگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.