تشکیل ۱۸ پرونده تخلف و مهر و موم یک واحد صنفی در اراک

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 09:08
اراک - ایرنا - فرماندار اراک از تشکیل ۱۸ پرونده تخلف و مهر و موم یک واحد صنفی متخلف در روز اول رزمایش فراگیر نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها در اراک خبر داد.

عبدالرضا حاج‌علی‌بیگی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: رزمایش فراگیر نظارت بر بازار از دیروز(یکشنبه) به مدت یک هفته در اراک آغاز شد و ۱۰ تیم نظارتی در اولین روز طرح از فعالیت واحدهای صنفی محلات علی‌ابن‌ابیطالب(ع) و سبحانی بازرسی کردند.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این رزمایش، ۴۹ واحد صنفی بازرسی شد که منجر به تشکیل ۱۸ پرونده تخلف و مهر و موم (پلمب) یک واحد شد.

فرماندار اراک تاکید کرد: این رزمایش به مدت یک هفته ادامه دارد و در پایان، پس از ارزیابی نتایج، درباره تمدید آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

حاج‌علی بیگی از شهروندان خواست تخلفات صنفی و واحدهای نانوایی را از طریق سامانه‌های ۱۳۵ و ۱۲۴ گزارش دهند تا تیم‌ها به صورت هدفمند به واحدهای متخلف مراجعه کنند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.