جزئیات حمله ارتش آمریکا به جزیره سیریک هرمزگان

فرارو دوشنبه 11 خرداد 1405 - 07:36
سپاه پاسداران اعلام کرد: مبدا تجاوز به دکل مخابراتی جزیره سیریک هدف قرار گرفت.

 روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به دنبال تجاوز ساعتی پیش ارتش متجاوز امریکا به یک دکل مخابراتی در جزیره سیریک واقع در استان هرمزگان، رزمندگان نیروی هوافضای سپاه پایگاه هوایی مبدأ تجاوز را مورد هدف قرار دادند و اهداف پیش بینی شده منهدم گردید.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «نیروی هوافضای سپاه اخطار داد در صورت تکرار تجاوز، پاسخ کاملاً متفاوت خواهد بود و مسئولیت آن به عهده رژیم متجاوز و کودک کش امریکا است.»

از سوی دیگر ارتش آمریکا در بیانیه ای در این باره توضیح داد: حملات به رادارها و مراکز فرماندهی و هدایت پهپادی ایران در گورک و قشم در واکنش به سرنگونی پهپاد آمریکایی در آبهای بین‌المللی بود، حمله به سامانه‌های دفاع هوایی، ایستگاه هدایت زمینی و ۲ پهپاد ایران صورت گرفت.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.