آغاز برداشت محصولات جالیزی در گچساران؛ پیش‌بینی تولید هزاران تن محصول

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 07:26
گچساران- رئیس جهاد کشاورزی گچساران از آغاز برداشت محصولات جالیزی و صیفی‌جات در این شهرستان خبر داد.

لیلا عطازاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برداشت محصولات جالیزی و صیفی‌جات در شهرستان گچساران آغاز شده و کشاورزان در حال برداشت و عرضه محصولات تولیدی خود به بازار هستند.

رئیس جهاد کشاورزی گچساران با اشاره به سطح زیر کشت این محصولات افزود: امسال ۳۰۰ هکتار هندوانه، ۵۳ هکتار خربزه و ۱۰ هکتار سایر محصولات جالیزی در اراضی کشاورزی این شهرستان کشت شده است.

وی بیان کرد: میانگین عملکرد هندوانه ۶۰ تن در هکتار، خربزه ۴۰ تن در هکتار و طالبی ۳۵ تن در هکتار برآورد می‌شود که نشان‌دهنده ظرفیت بالای تولید محصولات جالیزی در گچساران است.

عطازاده تصریح کرد: برداشت محصولات جالیزی از جمله هندوانه، خربزه و طالبی از نیمه نخست خردادماه آغاز شده و تا هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس جهاد کشاورزی گچساران اظهار امیدواری کرد با تداوم شرایط مناسب آب‌وهوایی و مدیریت مطلوب مزارع، تولید محصولات جالیزی شهرستان با کیفیت مناسب روانه بازارهای مصرف شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.