انفجار و آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه ۲ مصدوم بر جای گذاشت

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 00:49
کرمانشاه- ایرنا- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: در ساعات پایانی روز یکشنبه، وقوع یک حادثه ناشی از انفجار گاز در محله باغ ابریشم کرمانشاه، باعث ایجاد آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی و سرایت آن به ساختمان‌ مجاور شد که مصدومیت ۲ نفر را در پی داشت.

به گزارش ایرنا؛ آتش پاد سعید قادری بامداد دوشنبه اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۲۲:۴۰ شب یکشنبه (۱۰ خردادماه ) به مرکز پیام سازمان اعلام شد که بلافاصله نیروهای امدادی از ایستگاه های شماره پنج و هفت با خودروهای اطفایی و تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با توجه به تراکم ساختمانی محل، آتش به یکی از ساختمان‌ های همجوار نیز سرایت کرد که تلاش‌های گسترده تیم‌های عملیاتی منجر به مهار سریع آتش و جلوگیری از گسترش حریق گردید.

قادری در پایان اضافه کرد: در پی این حادثه، ۲ نفر از ساکنان دچار مصدومیت شدند که بلافاصله توسط نیروهای امدادی و کادر درمان تحت مراقبت قرار گرفتند و علت دقیق حادثه نیز در دست بررسی است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.