خداحافظی با مبینا نعمت زاده/ از تیم ملی بانوان تکواندو کنار گذاشته شد!

رکنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 00:04
رکنا: سرمربی تیم ملی بانوان تکواندو از کنار گذاشتن مبینا نعمت‌زاده خبر داد.

به گزارش رکنا، مهروز ساعی، سرمربی تیم ملی بانوان تکواندوی ایران در جمع خبرنگاران درباره عدم نتیجه‌گیری برخی از ملی‌پوشان به ویژه مبینا نعمت‌زاده گفت: در یک جلسه خیلی جدی با سه، چهار بازیکن که برخلاف انتظارات ما نتوانستند رضایت کادر فنی را در مسابقات جلب کنند، صحبت کردم. 

ساعی افزود: خانم نعمت‌زاده اگرچه از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیدگی جدی داشتند و قطعا اگر آماده مسابقات نبودند، اعزام نمی‌شدند. بنابراین عملکرد این بازیکن برای کادر فنی قانع کننده نبود و متاسفانه در تیم ملی فعلا از ایشان خداحافظی کردیم. در مسابقات المپیک از عملکرد طلایی خانم نعمت‌زاده خیلی راضی بودیم و در مسابقات تورنمنت بعدی هم اعزام شد و طلا گرفت اما تنها عملکرد ضعیف ایشان در مسابقات آسیایی بود که ما را شوکه کرد و دور از انتظار بود چون توقع بیشتری داشتیم. انشاالله می‌روند و به مصدومیت خود رسیدگی می‌کنند و قوی برمی‌گردند.  

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.