حزب‌الله: صفد و سیستم جمینگ پهپادی ارتش اسرائیل را هدف قرار دادیم

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 10 خرداد 1405 - 22:05
حزب الله لبنان سیستم جمینگ پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی را با هواگردهای انتحاری هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌حزب‌الله لبنان اعلام کرد یک رادار ویژه اخلال/جمینگ پهپادها متعلق به ارتش اسرائیل را در اطراف قلعه تاریخی شقیف در جنوب لبنان با پهپاد هجومی «ابابیل» هدف قرار داده است.

خسارت گسترده در پایگاه ارتش اسرائیل در پی حمله پهپادی حزب الله

تصاویر منتشر شده از خسارت گسترده به یک پایگاه  ارتش رژیم صهیونیستی، بار دیگر موفق بودن حملات انتقامی حزب الله را نشان داد.

این تصاویر از خسارت گسترده به یک پایگاه نظامی ارتش صهیونیستی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «بیت هیلل» در پی حمله پهپادهای انتحاری حزب الله حکایت دارد.

حزب‌الله: صفد را در دو نوبت با موشک و راکت هدف گرفتیم

حزب‌الله لبنان اعلام کرد زیرساخت‌های وابسته به ارتش صهیونیستی را در شهر اشغالی صفد در دو نوبت شلیک موشکی و راکتی هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.