پیغام دوباره یاسر آسانی به استقلال

برترین‌ها یکشنبه 10 خرداد 1405 - 00:41
یاسر آسانی بازیکن آلبانیایی استقلال با یک استوری به هواداران این تیم دلگرمی داد.

خبرورزشی: یاسر آسانی بازیکن آلبانیایی استقلال با یک استوری به هواداران این تیم دلگرمی داد.

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هواداران استقلال طی ماه‌های گذشته و پس از لغو شدن هفته‌های باقیمانده لیگ بیست‌وپنجم این بود که آیا یاسر آسانی به ایران باز می‌گردد یا به واسطه شرایط جنگی قراردادش را فسخ خواهد کرد؟

از قرار معلوم، یاسر همچنان روی حرفی که اواخر فروردین به مدیران باشگاه استقلال گفت، پافشاری می‌کند و تأکید دارد که در صورت امضا شدن معاهده صلح، حتماً به تهران باز می‌گردد و همچنان در کنار استقلال باقی خواهد ماند.

یاسر آسانی شنبه شب با انتشار عکسی از خود که او را در حال شادی کردن با پیراهن استقلال نشان می‌دهد، دوباره پیغام دلگرم‌کننده‌ای برای هواداران این تیم فرستاد و احتمال بازگشتنش به این تیم را با همین استوری بالا برد.

429081

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.