پس از اعلام سهمیه آسیایی ایران؛ پرسپولیس شکایت می‌کند!

خبرآنلاین شنبه 09 خرداد 1405 - 17:38
پرسپولیس قطعا به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که با تصمیم سازمان لیگ برتر و طبق گفته محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ؛ با توجه به وضعیت کشور در دوران جنگ و کمک به روند بهتر آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی، امکان برگزاری ادامه رقابت‌های بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر وجود نداشته و این سازمان هم طبق قانون و عرف جهان فوتبال مجبور شده برای معرفی نمایندگان کشورمان به جدول فریز شده لیگ برتر رجوع کند باید گفت که پرسپولیسی ها پس از این تصمیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهند کرد.

چند روز قبل از قول پیمان حدادی، مدیرعامل پرسپولیسی ها عنوان شده بود که اگر چنین اتفاقی بیفتد آنها قطعا شکایت خودشان را به خارج از ایران خواهند برد.

با تصمیم فعلی،شکایت پرسپولیسی ها قطعی به نظر می رسد و ادامه روند حاشیه های لیگ برتر به مجامع بین المللی کشیده خواهد شد.

251 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.