حمله دشمن به بازارهای تره بار؛ ۳۳ مرکز آسیب دید

خبرگزاری مهر جمعه 08 خرداد 1405 - 14:31
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از آسیب به ۳۳ مرکز خبر داد.

مهدی بختیاری، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر، درباره مراکز آسیب‌دیده گفت: تمامی مراکزی که دچار آسیب شده بودند، در همان روزهای جنگ بازسازی و دوباره وارد چرخه خدمت‌رسانی شدند.

وی ادامه داد: تنها یک مرکز باقی مانده بود که مربوط به بازار فجر افسریه بود و دچار تخریب شده بود که با تلاش جهادی و شبانه‌روزی همکاران، این مرکز نیز بازسازی و به چرخه خدمت اضافه شد.

بختیاری ضمن قدردانی از کارکنان سازمان تأکید کرد: همکاران ما با تلاش شبانه‌روزی و روحیه جهادی، اقدامات بسیار ارزشمندی انجام دادند که جای خداقوت و دست‌مریزاد دارد.

وی ادامه داد: در مجموع حدود ۳۳ بازار میوه و تره‌بار دچار آسیب شدند که این آسیب‌ها یا در مجاورت محل اصابت بوده یا در یک مورد به‌صورت مستقیم رخ داده است.

وی افزود: به‌جز یک بازار در منطقه افسریه تهران که دچار تخریب کامل شد، سایر بازارها در مدت کمتر از ۲۴ ساعت بازسازی و مجدداً به چرخه خدمت‌رسانی بازگشتند و بسیاری از شهروندان حتی متوجه میزان خسارت وارد شده نشدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.