به گزارش ایرنا، محمد کارگران روز پنجشنبه در این خصوص افزود: تیمهای پایه فوتبال فولاد هرمزگان طی سالهای گذشته با نگاه مثبت و حمایتی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت با حرکت اصولی و با برنامه در مسیر رشد و ترقی گام برداشته است.
وی با بیان اینکه تیم فوتبال نونهالان فولاد هرمزگان برای نخستین بار در فصل جاری به جمع ۶ تیم نهایی صعود کرده است و منتظر مشخض شدن حریف بعدی خود است، اضافه کرد: تیم نوجوانان فولادهرمزگان هم در مسیر صعود به لیگ برتر در حال فعالیت است و مشکلی در خصوص آماده سازی تیمها وجود ندارد.
مدیر امور ورزش شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه فعالیت مدرسه فوتبال فولاد هرمزگان نیز از اول تیرماه با پایان امتحانات مدارس از سر گرفته میشود، خاطرنشان کرد: نگاه عالی شرکت فولاد هرمزگان در استفاده از ظرفیتهای بومی در تمامی بخشها نیز در اولویت قرار گرفته است و در فصل آینده تیمهای پایه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در تمامی ارکان از ظرفیت نیروهای بومی استفاده خواهد شد.
وی با بیان اینکه فولاد هرمزگان سردمدار حمایت از تیم های پایه ورزش در استان است، گفت: با نگاه مثبت و حمایتی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد هرمزگان مشکلی از بابت تداوم فعالیتها وجود ندارد بلکه با برگزاری نشستهای تخصصی با مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و نگاه ویژهشان در فصل آینده با برنامه ریزی اصولی و بهره.وری بیشتر در مسیر موفقیت.های هدفمند گام برخواهیم داشت.









