صعود مقتدرانه زنان ایران به فینال کاوا؛ چهارمین برد متوالی با شکست نپال

خبرورزشی پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 19:31
تیم ملی والیبال زنان ایران با پیروزی سه بر صفر برابر نپال، راهی فینال رقابت‌های کاوا شد.

تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های آسیای مرکزی (کاوا) امروز (پنج‌شنبه، هفتم خرداد) به مصاف نپال رفت و پیروز شد.

شاگردان لی دو هی در ایران با حساب سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۱ به پیروزی رسیدند و راهی فینال شدند.

این چهارمین برد متوالی زنان ایران در کاواست؛ تیم ملی در مراحل قبل برابر تیم‌های بنگلادش، سریلانکا و قزاقستان پیروز شده بود.

ملی‌پوشان ایران در فینال این مسابقات فردا (جمعه، هشتم خرداد) از ساعت ۱۴:۱۵ به مصاف قزاقستان می‌روند.

شبنم علیخانی، سپینود دست برجن، ریحانه کریمی، الهه پور صالح، زهرا کریمی، فاطمه خلیلی، زهرا صالحی، معصومه قدمی، سیده نگار هاشمی، هستی واحدی، نگار عباسی، آیدا ولی‌نژاد، یسنا آهنکوب و شقایق حسن خانی بازیکنان تیم ملی زنان در این مسابقات هستند.

مژگان حسن‌زاده به عنوان سرپرست، لی دو هی (سرمربی)، سرگل علیزاده و فاطمه حسنی سعدی (مربیان)، نگار آقایی (فیزیوتراپ)، مائده حامدی (مترجم) و زهرا یلقی (آنالیزور) به عنوان اعضای کادر فنی، این تیم را همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اختلاف والیبالی‌ها با تیم ملی فوتبال حل شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.