برگزاری امتحانات غیرحضوری مدارس در بستر شاد انجام می‌شود

فرارو پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 12:09
آموزش و پرورش در بخشنامه‌ای اعلام کرد که امتحانات دانش آموزان در متوسطه اول و پایه دهم در متوسطه دوم الزاما باید در شاد برگزار شود.

آموزش و پرورش با ابلاغ بخشنامه‌ای اعلام کرد که تمامی آزمون‌های غیرحضوری دانش‌آموزان در پایه‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم الزاماً باید در سامانه شاد برگزار شود.

در این بخشنامه تاکید شده است که مدارس تنها در صورت بروز اختلال احتمالی در شاد، مجاز به استفاده از سایر پیام‌رسان‌های داخلی هستند و برگزاری امتحانات در هر پلتفرم خارجی یا بستر دیگری خارج از این چارچوب، فاقد وجاهت قانونی است.

آموزش و پرورش همچنین نسبت به استفاده از فرم‌سازهای آنلاین، سامانه‌های آزمون متفرقه و عقد هرگونه قرارداد برای خرید خدمات آزمون آنلاین توسط مدارس هشدار جدی داد.

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.