کلاس‌های دانشجویان کارشناسی این دانشگاه همچنان مجازی است

فرارو دوشنبه 04 خرداد 1405 - 16:51
کلاس‌های آموزشی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی از شنبه نهم خردادماه به صورت حضوری آغاز می‌شود و دانشجویان کارشناسی همچنان آموزش مجازی خواهند داشت.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی، کلاس‌های حضوری دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) دانشگاه خوارزمی از روز شنبه ۹ خرداد ماه جاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

بر این اساس دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه خوارزمی از هفتم خرداد ماه می توانند در خوابگاه ها اسکان داشته باشند.

همچنین کلاس‌های آموزشی دانشجویان دوره کارشناسی همچنان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.