سفیر ایران در پاکستان حمله تروریستی در کویته را محکوم کرد

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 03 خرداد 1405 - 11:59
سفیر ایران در پاکستان حمله تروریستی در کویته پاکستان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، رضا امیری مقدم، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران و خودم، قاطعانه و با شدیدترین عبارات، اقدام تروریستی انتحاری بزدلانه و شنیع در راه آهن کویته را که منجر به کشته شدن بیش از 20 غیرنظامی بی‌گناه شد، محکوم می‌کنم.

وی افزود: تروریسم در تمام اشکال خود در سراسر جهان پدیده‌ای محکوم است. به ویژه، اقدامات بدخواهانه و شیطنت‌آمیز علیه زیرساخت‌های حمل و نقل شهری که برای توسعه انسانی و جابجایی روان مسافران و محموله‌های مورد نیاز برای توسعه تجارت خدمت می‌کنند، نمونه‌هایی از جنایات علیه بشریت هستند و منعکس کننده ذهن بدخواه، ناتوان و غیرانسانی عاملان، بنیانگذاران و حامیان این پدیده شوم است.

امیری مقدم خاطرنشان کرد: تسلیت صمیمانه و خالصانه خود را به دولت و مردم پاکستان، به ویژه خانواده‌های داغدار که عزیزان خود را از دست داده‌اند، ابراز می‌کنم. صمیمانه برای بهبودی سریع و ایمن مجروحان دعا می‌کنم.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.