ناهید کیانی مدال طلا گرفت

همشهری آنلاین یکشنبه 03 خرداد 1405 - 11:45
ناهید کیانی کاپیتان تیم ملی دختران مدال طلای قهرمانی تکواندوی آسیا را کسب کرد

به گزارش همشهری آنلاین صبح امروز یکشنبه، ناهید کیانی دارنده مدال نقره المپیک پاریس و نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم در دیدار فینال قهرمانی آسیا ۲ بر صفر حریف ازبکستانی را برد و قهرمان شد. او پس از قهرمانی با پرچم ایران دور افتخار زد.
پیش از این آرین سلیمی، ابوالفضل زندی، مهدی حاجی موسایی و امیرسینا بختیاری ۴ نشان طلا تکواندوی آسیا را به نامشان ثبت کرده بودند تا کیانی پنجمین طلای ایران را کسب کند.
کیانی در نیمه‌نهایی برابر نماینده چین‌تایپه در مرحله یک‌چهارم نهایی نماینده اردن و در نخستین بازی تکواندوکار هندوستان را شکست داده بود.
یلدا ولی‌نژاد، دیگر نماینده ایران در وزن ۶۲-کیلوگرم مقابل برابر زونگشی لو حریف عنوان‌دار چینی در نیمه‌نهایی این وزن به میدان رفت و در دیداری نزدیک و تماشایی دو بر یک در راندشماری بازی را واگذار کرد و نشان برنز را بر گردن آویخت.

امیررضا صادقیان نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم نیز در دیداری نزدیک و تنها با واگذاری راند سوم در ثانیه‌های پایانی برابر «گئون وو سئو» در نیمه‌نهایی بازی را ۲ بر یک در راندشماری واگذار کرد و به نشان برنز بسنده کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.