پرسپولیس شکایتش از تراکتور و فدراسیون را پس گرفت

پارسینه شنبه 02 خرداد 1405 - 18:58
باشگاه پرسپولیس شکایتش از فدراسیون فوتبال و تراکتور در جام حذفی این فصل را از دادگاه عالی ورزش پس گرفت.

به گزارش پارسینه  به نقل از همشهری‌آنلاین، باشگاه پرسپولیس شکایتش از فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتور تبریز را در خصوص با تماشاگر شدن دیدار دو تیم در مرحله یک شانزدهم جام حذفی از CAS پس گرفت.
مسابقه دو تیم با حکم کمیته استیناف با حضور تماشاگران در تبریز برگزار شد.

 

پرسپولیس در آن مسابقه بازنده شد و اکنون هم پرسپولیس و هم تراکتور تبریز از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفته‌اند و ادامه این پرونده حاصلی برای پرسپولیس نداشت.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.