لژیونرهای تیم ملی در سفارت آمریکا

خبرورزشی شنبه 02 خرداد 1405 - 08:44
در حالی که روز پنجشنبه سی و یکم اردیبهشت اعضای تیم ملی با حضور در شهر آنکارا به سفارت آمریکا رفتند تا در مصاحبه و مراحل ابتدایی دریافت ویزا برای سفر به آمریکا شرکت کنند این اتفاق برای تازه واردهای اردوی تیم ملی نیز تکرار خواهد شد.

با توجه به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه سفارت آمریکا اخبار رسیده از افراد نزدیک به اردوی تیم ملی حاکی از آن است که تازه واردهای تیم ملی از جمله بازیکنان شاغل در لیگ امارات و یونان که به تازگی به جمع اعضای تیم ملی پیوسته‌اند باید مراحل اداری این کار را ظرف روزهای آینده پشت سر بگذارند.

گفته می‌شود قرار است مهدی محمدنبی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان در یکی از روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری همراه با لژیونرهای تازه حاضر شده در محل اردوی تیم ملی مجدداً به آنکارا سفر کند و اقدامات اولیه جهت دریافت ویزا برای این دسته از بازیکنان را استارت بزند.

لازم به ذکر است؛ نبی در تازه‌ترین اظهاراتش مدعی شده هیچ مشکلی در مسیر صدور ویزا برای اعضای تیم ملی وجود نداشته و همه نفرات مجوز سفر به آمریکا را دریافت خواهند کرد که البته این موضوع مادامی که نتیجه نهایی اعلام نشده قطعیت پیدا نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اعضای تیم ملی در سفارت آمریکا/ گرفتن ویزا اردوی آنتالیا را تعطیل کرد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.