دومین مرحله از پرداخت‌های بیمه سلامت آغاز شد

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:34
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: دومین مرحله از پرداخت‌های بیمه سلامت در سالجاری از امروز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز شد و بر این اساس پنج هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز دولتی و دانشگاهی ارایه دهنده خدمات سلامت به زودی پرداخت می‌شود.

دومین مرحله از پرداخت‌های بیمه سلامت آغاز شد/ پرداخت پنج همت به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی رضایی درباره پرداخت مطالبات مراکز و موسسات ارایه دهنده خدمات سلامت گفت: در گام نخست بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز دولتی و دانشگاهی در دستور کار قرار دارد و پیش بینی می‌شود حداکثر تا هفته آینده این مبالغ به دست مراکز برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: از آن‌جایی که دریافت تخصیص اعتبارات سازمان بیمه سلامت از سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل امری تدریجی و روزانه است، پرداخت در وجه ذی‌نفعان نیز به صورت تدریجی خواهد بود، اما به محض دریافت وجه، صورت می‌گیرد.

رضایی گفت: با توجه به نشان دار بودن اعتبار مابه‌التفاوت نرخ ارز دارو، شیرخشک و ملزومات پزشکی در اعتبارات بیمه سلامت، مبلغ هفت همت از مطالبات سه سازمان بیمه گر پایه جهت پرداخت آماده شده و به زودی به داروخانه‌ها پرداخت می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.