احتکاری در صنعت پتروشیمی انجام نشده است

عصر ایران چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:34
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با اشاره به وضعیت برخی محصولات موجود در انبارها گفت: ممکن است برخی از محصولات به‌عنوان کالایی باشد که از قبل فروخته شده اما هنوز حمل نشده و به همین دلیل در انبار باقی مانده است.

حسن عباس‌زاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با بیان اینکه انبارهای پتروشیمی کاملاً تحت رصد است، اظهار کرد: تمام انبارهای پتروشیمی در سامانه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت می‌شود و هیچ احتکاری در صنعت وجود ندارد. وی ادامه داد: تمام محصولاتی که در شرکت‌های پتروشیمی در انبارها نگهداری می‌شود ثبت شده است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با اشاره به وضعیت برخی محصولات موجود در انبارها گفت: ممکن است برخی از محصولات به‌عنوان کالایی باشد که از قبل فروخته شده اما هنوز حمل نشده و به همین دلیل در انبار باقی مانده است.

عباس‌زاده که در یک گفت و گوی تلویزیونی سخن می گفت، افزود: برخی کالاها نیز در انبار نگه داشته می‌شود تا متناسب با نیاز بازار و برنامه تولیدی که داریم بتوانیم عرضه پایداری را در ماه‌های آینده و برای صنایع اولویت‌دار داشته باشیم. وی تاکید کرد: عرضه‌ها در این حوزه به‌صورت کنترل‌شده انجام می‌شود.  

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.