رویداد «مأموریت ماکان» برای دانش‌آموزان محیط‌یار

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 17:13
معاون وزیر آموزش و پرورش، از برگزاری مسابقه قصه‌نویسی محیط‌زیستی ویژه دانش‌آموزان محیط‌یار پایه اول تا ششم دوره ابتدایی تحت عنوان «مأموریت ماکان» در هفته سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، در مراسم هفته سلامت آموزش و پرورش، به پاس همکاری‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست با وزارت آموزش و پرورش در راه‌اندازی و اجرای طرح «محیط‌یار»، لوح تقدیری از سوی وزیر آموزش و پرورش به محمد مدادی، رئیس مرکز آموزش محیط‌زیست و تربیت محیط‌بان، به نمایندگی از سازمان حفاظت محیط‌زیست اهدا شد.

علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، در این مراسم با تأکید بر اهمیت سلامت به‌ عنوان زیربنای ورود به سایر حوزه‌های آموزشی، بر ارتباط تنگاتنگ سلامت با محیط‌زیست سالم تأکید کرد.

همچنین محمد جعفری، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز با تشریح برنامه‌های هفته سلامت، گفت: رویداد «مأموریت ماکان» (مسابقه قصه‌نویسی محیط‌زیستی ویژه دانش‌آموزان محیط‌یار پایه اول تا ششم دوره ابتدایی) در اولویت برنامه‌های هفته سلامت وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.