هادی ساعی کارش را در فدراسیون تکواندو آغاز کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 17:48
هادی ساعی با دریافت حکم ریاست فدراسیون تکواندو از مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، کار خود را رسما در این فدراسیون آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم معارفه هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو امروز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه با حضور، کامیار سلطانی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان هادی افشار سرپرست دبیرکلی فدراسیون، حسین وحیدی رئیس هیئت تکواندو یزد و حجت حسین پور مشاور ارشد سرپرست فدراسیون برگزار شد.

در جریان مراسم فوق حکم ریاست چهار ساله هادی ساعی توسط مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان به وی اهدا شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شد و در نهایت هادی ساعی با کسب ۳۹ رای برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب و معرفی شد.

پیش از این مهدی نوایی از ۲۱ دی تا به امروز سکان فدراسیون را به عنوان سرپرست عهده دار بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.