جاده چالوس یکطرفه شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 14:05
ساری - سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از اجرای طرح یک‌طرفه در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال برای تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح یک‌طرفه در جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال خبر داد و گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از سمت چالوس به تهران (شمال به جنوب) ممنوع شده است.

صادقی با اشاره به ترافیک سنگین به طول پنج کیلومتر در این محورها، افزود: این محدودیت تا زمان روان‌سازی کامل مسیر ادامه دارد و هر دو محور در مسیر جنوب به شمال (تهران به چالوس) به‌صورت یک‌طرفه مدیریت می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در مسیر جنوب به شمال محور کندوان در برخی محدوده‌ها نیمه‌سنگین تا سنگین است و این طرح تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.