انتقاد واعظی از عملکرد صدا و سیما/ تقلیل جایگاه به «تریبون جناح خاص» موجب کاهش اعتبار می‌شود/ زمان بازنگری فرا رسیده است

خبرآنلاین چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 13:50
محمود واعظی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: صداوسیما باید آینه تنوع سلایق جامعه باشد و از دوقطبی‌سازی که موجب تضعیف انسجام ملی میشود،پرهیز کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

مخاطب رسانه ملی باید همه ایرانیان باشند. جستجوی هرمس

تقلیل جایگاه به«تریبون جناح خاص»موجب کاهش اعتبار،مخاطب و تقویت رسانه‌های خارجی میشود.

صداوسیما باید آینه تنوع سلایق جامعه باشد و از دوقطبی‌سازی که موجب تضعیف انسجام ملی میشود،پرهیز کند.

لذا زمان بازنگری فرا رسیده است.

انتقاد واعظی از عملکرد صدا و سیما/ تقلیل جایگاه به «تریبون جناح خاص» موجب کاهش اعتبار می‌شود/ زمان بازنگری فرا رسیده است

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.