ایمن‌سازی هزار و ۵۰ ساختمان پرخطر در تهران

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 13:47
دادستان عمومی و انقلاب تهران: بیش از هزار و ۵۰ ساختمان پرخطر در پایتخت در سال ۱۴۰۴ ایمن سازی شد.

ایمن‌سازی هزار و ۵۰ ساختمان پرخطر در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: وضعیت ایمنی ۱۲ هزار ساختمان ارزیابی و برای مالکان ساختمان‌های در وضعیت قرمز، ضمن اخطار، پرونده قضائی تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: در زمینه صیانت از جان و مال شهروندان، طرح گسترده‌ای را برای ایمن‌سازی ساختمان‌ها و مقابله با مخاطرات شهری در حال اجرا است و این اقدامات که با همکاری شهرداری و سازمان آتش‌نشانی انجام می‌شود، بر شناسایی، ارزیابی و رفع خطر از ساختمان‌های پرخطر متمرکز است.

صالحی گفت: با شناسایی ساختمان‌های ناایمن و بلند مرتبه، در مجموع وضعیت ۱۲ هزار ساختمان ارزیابی شد و نظارت‌ها تا رسیدن به سطح مطلوب ایمنی در پایتخت با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.