درخواست واحدهای تولیدی از وزارت نیرو؛ برق را قطع نکنید

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 13:32
دبیر انجمن صنفی سیمان از اعمال محدودیت برق برای واحدهای تولیدی توسط وزارت نیرو انتقاد کرد.

علی اکبر الوندیان، دبیر انجمن صنفی سیمان  در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ضمن انتقاد از ابلاغ محدودیت برق برای واحدهای تولیدی گفت: در شرایط فعلی که صنایع کشور و واحدهای ساختمانی نیازمند بازسازی است، صنعت سیمان تمام تلاش خود را برای افزایش تولید انجام داده است تا روند بازسازی با سرعت انجام شود.

وی افزود: به همین منظور از اواسط فروردین ماه عرضه هفتگی یک میلیون و 200 هزار تن سیمان به بازار انجام شده است. 

دبیر انجمن صنفی سیمان  با اعلام اینکه درحال حاضر به صورت هفتگی یک میلیون و 400 هزار تن سیمان به بازار عرضه می شود، تصریح کرد: تولید با تمام توان مشغول افزایش تولید و مدیریت بازار است. 

الوندیان به افزایش قیمت سیمان در بازار اشاره کرد و گفت: هزینه های بسته بندی مخصوصا پاکت باعث شده بود تا قیمت ها در بازار شاهد افزایش باشد اما این موضوع با افزایش عرضه سیمان به بازار تاحدودی مدیریت شده است اما سوال اینجاست در شرایطی که صنعت با تمام توان مشغول تامین نیاز داخلیست چرا وزارت نیرو تصمیم به اعمال محدودیت برق برای واحدهای تولیدی گرفته است. 

وی تصریح کرد: از وزارت نیرو درخواست می کنیم نسبت به محدودیت برق برای واحدهای سیمانی تجدید نظر کند.

انتهای پیام/ 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.