پیش‌بینی جوی ناپایدار تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 12:16
شهرکرد-مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود سامانه بارشی به استان، تا اوایل هفته آینده ناپایداری‌هایی را به‌ویژه در مناطق شمالی خواهیم داشت.

معصومه نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آخرین بررسی‌ها نشان از آن دارد که برای امروز و فردا خصوصا در بعدازظهرها شاهد افزایش ابر در استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس احتمال وقوع رگبارهای پراکنده توام با رعد و برق در سطح استان به‌ویژه در ارتفاعات وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: همچنین وزش باد نسبتا شدید در استان پیش‌بینی می‌شود، بنابراین احتمال خیزش گرد و خاک در برخی از نقاط وجود دارد و شرایط برای انتقال و وقوع پدیده گرد و غبار فراهم است که انتظار می‌رود غلظت بالایی نداشته باشد.

نوروزی بیان داشت: در همین راستا روز گذشته هشدار هواشناسی صادر و لازم است درخصوص استحکام سازه‌های سبک، گلخانه‌ها و... اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود از بعدازظهر روز جمعه شاهد ورود تدریجی یک سامانه بارشی به استان باشیم، که تا اوایل هفته آینده ناپایداری‌هایی را در سطح استان به‌ویژه در مناطق شمالی استان، شهرستان‌های کوهرنگ و بن داشته باشیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: بررسی نقشه‌ها حاکی از کاهش نسبی دما در استان خصوصا روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.