در جنگ تحمیلی سوم کمبودی در بخش سوخت گزارش نشد

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:49
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد موفق وزارت نفت در جنگ تحمیلی سوم بیان کرد: در ایام جنگ با مدیریتی جهادی که وزارت نفت از خود نشان داد مردم در هیچ کجای کشور مشکلی در تأمین سوخت به‌ویژه بنزین مشاهده نکردند.

در جنگ تحمیلی سوم کمبودی در بخش سوخت گزارش نشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدجواد عسکری گفت: صنعت نفت با وجود حملات دشمن و آسیب برخی از زیرساخت‌هایش عملکرد درخشانی در تمامی زنجیره فعالیت‌های خود ازجمله توزیع مناسب و به‌موقع فرآورده‌های نفتی به جای گذاشت.

وی افزود: آنچه در جنگ تحمیلی سوم از وزارت نفت مشاهده شد مدیریتی انقلابی و جهادی بود، تا جایی که جایگاه‌های عرضه سوخت در این مدت نه کمبودی داشتند و نه با تعطیلی روبه‌رو شدند.

رئیس کمیسیون انرژی کشاورزی مجلس با بیان اینکه تأسيسات آسیب دیده صنعت نفت با برنامه ریزی و درایت وزارت نفت در کمترین زمان ممکن بازسازی خواهد شد، گفت: مجلس نیز در این زمینه یاریگر صنعت نفت است.

عسکری به موضوع تأمین سوخت ماشین‌آلات کشاورزی اشاره و تصریح کرد: تأمین سوخت ماشن‌آلات و ادوات کشاورزی برای کمیسیون کشاورزی مجلس اهمیت بالایی دارد، زیرا این موضوع به امنیت غذایی کشور گره‌ خورده است.

وی با تأکید بر اینکه مصرف سوخت بخش کشاورزی از ۴ تا ۱۰ درصد تخمین زده شده است، تصریح کرد: در این زمینه مقرر شد یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی با مشورت مرکز پژوهش‌های مجلس چالش‌های مربوط به تأمین سوخت کشاورزی را شناسایی و برطرف کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.