شورای هماهنگی بانکها اعلام کرد که تمامی شعب بانکها از ۲۶ اردیبهشت تا ۱۵ شهریورماه موظفاند فعالیت روزانه خود را از ساعت ۷ صبح آغاز و در ساعت ۱۳ به پایان برسانند.
به گزارش ایسنا، پیرو ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی کشور به تمامی دستگاههای اجرایی کشور با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی، حفظ پایداری شبکه سراسری برق و همچنین تامین آسایش عمومی و استمرار خدماترسانی دستگاههای اجرایی، شورای هماهنگی بانکها نیز اعلام کرد که تمامی شعب بانکها در سراسر کشور موظفاند در بازه زمانی ۲۶ اردیبهشت تا ۱۵ شهریورماه فعالیت روزانه خود را از ساعت ۷صبح آغاز کرده و در ساعت ۱۳ به پایان برسانند.
بانکها همچون سایر دستگاههای اجرایی ملزماند یک ساعت پیش از پایان وقت اداری، سامانههای سرمایشی را خاموش کنند.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.