قدردانی معاون پزشکیان از عبدالکریم سروش و پرستو فروهر/ با خادم و علی دایی صحبت کردم

فرارو چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:29
عبدالکریم حسین‌زاده، معاون رئیس جمهور، گفت: صادقانه عرض کنم در این ایام جبهه بزرگی برای دفاع از ایران شکل گرفته بود. کسانی که در آمریکا و اروپا بودند، امکان مخاطره دیپورت شدن آن‌ها وجود داشت. من نمی‌توانم از بیانیه دکتر عبدالکریم سروش رد بشودم. چندبار مصاحبه کردند. من از پرستو فروهر نمی‌توانم بگذرم. شاید اذیت شده. من به سروش و پرستو فروهر زنگ زدم. در این مدت با عبدالکریم سروش، علی دایی، وریا غفوری و رسول خادم تلفنی صحبت کردم. ما باید با آغوش گرم و مهربانانه تمام این عزیزان را در آغوش بگیریم. دولت همه این افراد را در آغوش بگیرد. برخی از این افراد در میادین شبانه مخفیانه کنار مردم هستند. رسول خادم در تمام مدت برای بازسازی روستاهای آسیب دیده در صحنه بوده است بدون اینکه آن را در بوق و کرنا کند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.