عرضه مستمر فرآورده‌های مس در بورس کالا

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:22
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: محصولات مس به طور مرتب در بورس کالا عرضه می‌شود و التهابی در بازار وجود ندارد.

سیدمصطفی فیض در مصاحبه با خبرنگار تحریریه صنعت و معدن خبرگزاری صدا و سیما افزود: با توجه به ذخایر معادن شرکت ملی مس ایران، ما سالانه ۳۰۰ هزار تن کاتد مس تولید می‌کنیم، کاتد حلقه نهایی زنجیره مس است و در صنایع پایین دست کاربرد دارد.

وی گفت: براساس برنامه هفتم توسعه، باید ظرفیت کاتد را به ۸۰۰ هزار تن در سال و تولید کنسانتره را به ۴ میلیون تن برسانیم برای رسیدن به این برنامه، انتقال فناوری‌های تک را در دستور کار قرار داده‌ایم و از ظرفیت نخبگان داخلی استفاده می‌کنیم تا اهداف برنامه محقق گردد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: میزان تولید در کشور بیش از نیاز داخل است و بخشی از تولید را صادر می‌کنیم، به رغم تنگنا‌های بین المللی، صادرات در شرایط مطلوبی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.