ایران‌ خودرو حق ندارد هر طور می‌ خواهد بازار را مدیریت کند

رکنا چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:16
رکنا اقتصادی: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از افزایش قیمت خودرو در شرایط فعلی کشور، عملکرد مالکان جدید ایران‌خودرو و روند واگذاری این شرکت را زیر سوال برد و گفت: بازی با بازار خودرو شوخی‌بردار نیست و ایران‌خودرو با مدیریت جدید حق ندارد هر تصمیمی که می‌خواهد اتخاذ کند.

به گزارش رکنا، مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از افزایش قیمت خودرو در شرایط حساس کشور اظهار کرد: کشور را گرفتار افرادی در صنعت خودرو کرده‌اند که حتی در میانه جنگ نیز اقدام به افزایش قیمت خودرو می‌کنند.

وی با اشاره به روند واگذاری ایران‌خودرو افزود: دیوان عدالت اداری در موضوع واگذاری ایران‌خودرو کم‌کاری کرد و نظارت لازم در این زمینه انجام نشد.

طاهری با بیان اینکه نسبت به مالکان جدید ایران‌خودرو خوش‌بین نیست، تصریح کرد: بازی با بازار خودرو شوخی‌بردار نیست و این بازار تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم دارد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تاکید کرد: اگر ایران‌خودرو همچنان دولتی بود، آیا جرات می‌کرد در چنین شرایطی قیمت خودرو را افزایش دهد؟ ایران‌خودرو با مدیریت جدید حق ندارد هر کاری که دلش می‌خواهد انجام دهد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.