۵۸۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 10:08
بیرجند- جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۸۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی قاچاق در سطح استان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمود علی‌پور، صبح چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها بیان کرد: در راستای اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق فرآورده‌های نفتی و کنترل محورهای مواصلاتی استان، از ابتدای سال جاری ۵۸۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی قاچاق در سطح استان کشف شده است.

وی با بیان اینکه در روز گذشته دو دستگاه تانکر و سه دستگاه تریلی حامل سوخت قاچاق شناسایی و توقیف شد، افزود: در بازرسی از این خودروها در مجموع ۱۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق که خارج از شبکه قانونی توزیع در حال انتقال بود، کشف شد.

سرهنگ علیپور با بیان اینکه در این رابطه پنج نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: ارزش ریالی سوخت‌های کشف‌شده را بنا بر نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با قاچاقچیان و اخلالگران نظام اقتصادی با قاطعیت برخورد می‌کند، اظهار داشت: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه قاچاق سوخت، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.