رضا قلیزاده:مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیازمند هم افزایی دستگاه ها است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 09:52
اردبیل- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: مقابله با آسیب های اجتماعی، نیازمند هم‌افزایی، تعامل و همکاری مستمر همه دستگاه‌ها، نهادهای تخصصی و مراکز علمی و پژوهشی است.

به کزارش خبرگزاری مهر، پروانه رضاقلی زاده در جلسه برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: پژوهش های مربوط به کاهش آسیب های اجتماعی می‌تواند در ارتقای نظام تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و حکمرانی حوزه پیشگیری از خودکشی مؤثر بوده و زمینه تدوین مداخلات علمی و هدفمند را فراهم سازد.

وی با اشاره به اجرای طرح پژوهشی «ارزیابی سطوح مداخله در پیشگیری از خودکشی» افزود: نتایج این تحقیق ابتدا در شهر اردبیل و سپس در سطح استان مورد استفاده قرار گرفته و در صورت اثربخشی، به شورای اجتماعی کشور نیز پیشنهاد شود.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بر همکاری شایسته اعضای کارگروه پیشگیری از خودکشی با تیم پژوهشی معتبر در زمینه تأمین اطلاعات، ارائه یافته‌ها و معرفی کارشناسان و متخصصان حوزه مداخله و پیشگیری از خودکشی جهت تکمیل پرسشنامه‌های پژوهشی تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.