پسری که با یک دختر ارتباط پنهانی داشت، برادر او را کشت

خبرآنلاین چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 07:16
دو سال قبل گزارش یک درگیری منجر به قتل در شهر قدس به پلیس اعلام شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روزنامه ایران، با حضور مأموران و بررسی‌های اولیه مشخص شد که ضارب پسر جوانی به نام محسن بوده که با ضربه چاقو مردی به نام امیر را به قتل رسانده است.

برادر مقتول در تشریح ماجرا گفت: «ما و متهم از سال‌ها قبل رفت‌وآمد خانوادگی داشتیم تا اینکه متوجه شدیم او با خواهرمان ارتباط پنهانی دارد از آن به بعد بین ما و محسن اختلاف پیش آمد و روز حادثه هم با برادرم درگیر شد و او را با چاقو زد.»

محسن پس از دستگیری در جریان بازجویی‌ها گفت: «من از کودکی با مقتول و برادرش بزرگ شدم من به خواهر مقتول علاقه داشتم اما وقتی برادرش فهمید مرا در خیابان کتک زد. روز حادثه هم امیر با من تماس گرفت و گفت باید به خانه‌مان بیایی تا باهم صحبت کنیم. وقتی جلوی خانه‌شان رسیدم او با قمه به من حمله کرد و من هم در دفاع از خودم او را زدم.» با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه 12 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
 در دادگاه چه گذشت؟
در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند.
سپس متهم به جایگاه رفت و با تکرار اظهاراتش در مراحل بازجویی گفت: «من و خواهر امیر می‌خواستیم باهم ازدواج کنیم اما برادرانش مخالف بودند و مدام مرا تهدید می‌کردند و در نهایت هم آن روز برادر بزرگش به من حمله کرد که اگر از خودم دفاع نمی‌کردم او من را می‌زد.»
با پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

17302

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.