ترامپ عصبانی شد/ ترسوهای آمریکایی هستید/ فقط بازنده‌ها، ناسپاس‌ها و احمق‌ها هستند که می‌توانند علیه آمریکا استدلال کنند!

اقتصادنیوز چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 05:48
اقتصادنیوز: ترامپ نوشت: رسانه‌های جعلی می‌گویند ایران در جنگ وضعیت خوبی دارد؛ چنین ادعایی مضحک است؛ این‌ها ترسوهای آمریکایی‌ای هستند که علیه کشور خود عمل می‌کنند

به گزارش اقتصادنیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تروث سوشال نوشت:

وقتی رسانه‌های جعلی می‌گویند که دشمن ایرانی در جنگ از نظر نظامی وضعیت خوبی دارد، این به نوعی خیانت است، زیرا چنین ادعایی کاملاً نادرست و حتی مضحک است. آنها به دشمن کمک و همدستی می‌کنند! تنها کاری که می‌کند این است که به ایران امید واهی می‌دهد در حالی که نباید هیچ امیدی وجود داشته باشد. 

این‌ها ترسوهای آمریکایی‌ای هستند که علیه کشور خود هستند.

 فقط بازنده‌ها، ناسپاس‌ها و احمق‌ها هستند که می‌توانند علیه آمریکا استدلال کنند!


 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.