جایگاه «سی‌ان‌جی» در معمولان ایجاد می‌شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 23:53
معمولان - فرماندار معمولان از ایجاد جایگاه سوخت «سی‌ان‌جی» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک امرایی در جلسه‌ای با حضور نمایندگان پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی لرستان با اشاره به مذاکرات قبلی با مدیرعامل شرکت پخش و پالایش استان در خصوص راه‌اندازی جایگاه سوخت CNG در شهر معمولان، اظهار داشت: باتوجه‌به نیاز مردم و اینکه معمولان در مسیر جاده قدیم قرار دارد، شرایط برای احداث یک جایگاه سوخت CNG موجود است که پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت‌گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با پیگیری انجام شده، دستگاه‌های موردنیاز این جایگاه به‌صورت رایگان از طرف شرکت پخش و پالایش در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و مابقی زیرساخت از طریق متقاضی تأمین خواهد شد.

فرماندار معمولان، افزود: از تمام سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و دولتی دعوت می‌شود در راستای خدمت‌رسانی به مردم و احداث جایگاه سوخت CNG تا ۲۸ اردیبهشت درخواست مکتوب خود را به فرمانداری تحویل دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.