ضرورت بهره‌گیری شهرک‌های صنعتی از خدمات سازمان ملی استاندارد

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 20:17
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در دیدار با رئیس سازمان صنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی ایران، بر ضرورت بهره‌گیری شهرک‌های صنعتی از ظرفیت‌ها و خدمات این سازمان برای ارتقای سطح کیفی تولیدات تأکید کرد.

ضرورت بهره‌گیری شهرک‌های صنعتی از ظرفیت‌ها و خدمات سازمان ملی استاندارد

به گزارش تحریریه صنعت و معدن خبرگزاری صدا و سیما؛ فرزانه انصاری امروز در دیدار با طهمورث لاهوتی رئیس سازمان صنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی ایران، گفت: این سازمان دارای ظرفیت‌های علمی و پژوهشی خوبی درحوزه استاندارد سازی و ارتقای کیفیت تولیدات شهرک‌های صنعتی است که لازم است از آن استفاده بهینه شود.

وی افزود: ورود این سازمان در هر بنگاه تولیدی و صنعتی می‌تواند به افزایش کیفیت تولیدات، ایمنی، سلامت و بهبود عملکرد آن کمک کند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: پژوهشگاه استاندارد، بازوی علمی و فنی این سازمان بوده و می‌تواند در تدوین استاندارد‌ها و آموزش فنی تخصصی در استانداردسازی تولیدات صنعتی موثر باشد.

وی افزود: استانداردسازی محصولات جدید و صدور گواهی دانش بنیان در حیطه وظایف این سازمان است که می‌تواند در ارایه این خدمت درحوزه صنعت قرار گیرد.

همچنین در این نشست، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با استقبال از بهره گیری ظرفیت‌های علمی و فنی سازمان ملی استاندارد ایران گفت: دو سازمان در گذشته دارای تفاهنامه‌های همکاری بوده‌اند که لازم است مورد بازنگری و به روز رسانی قرار گیرند.

لاهوتی افزود: شهرک‌های صنعتی باید با استفاده از توان سازمان ملی استاندارد ایران بر کیفی سازی تولیدات خود متمرکز شده تا بتوانند ضمن حفظ و توسعه بازار‌های داخلی در حوزه صادرات نیز موفق عمل کنند. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید