امتحانات نوبت دوم مدارس این استان حضوری شد

فرارو سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 20:07
آمورزش و پرورش البرز اعلام کرد که امتحانات نوبت دوم متوسطه اول و دوم این استان حضوری شد.

فرزین شعبانی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: امتحانات نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ مدارس متوسطه اول و دوم این استان با توجه به دستورالعمل وزارتی و مجوز شورای تامین البرز حضوری شد. 

وی در ادامه گفت: بر اساس این تصمیم گیری امتحانات خرداد ماه مدارس البرز در دوره اول و دوم متوسطه که شامل پایه‌های هفتم، هشتم، نهم، دهم، فنی حرفه‌ای و کاردانش به صورت حضوری برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه دروس غیر نهایی متوسطه نظری نیز در مدارس استان البرز به صورت حضوری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امتحانات نوبت دوم در حالی به صورت حضوری برگزار می‌شود که شرایط فعلی در کشور تداوم داشته باشد. 

وی تصریح کرد: امتحانات پایه‌های یازدهم و دوازدهم به صورت نهایی و کشوری برگزار خواهد شد. 

شعبانی با بیان اینکه در صورت تغییر شرایط کشور، نحوه برگزاری امتحانات نوبت دوم در استان البرز به دانش آموزان و خانواده‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود، بیان کرد: امتحانات نوبت دوم مدارس البرز از ۹ خرداد ماه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته انجام می‌شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تاکید کرد: دقت و همراهی خانواده‌های دانش آموزان و توجه به توصیه‌های آموزشی دبیران و مدیران مدارس و شرایط فعلی موجب برگزاری بهتر و با کیفیت‌تر آزمون‌های پایان سال تحصیلی خواهد شد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.