امتحانات خرداد حضوری است

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 19:05
البرز _ امتحانات خرداد ماه دوره اول و دوم متوسطه در تمام پایه‌ها به جز یازدهم و دوازدهم نهایی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد شعبانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امروز سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت از برگزاری حضوری امتحانات خرداد ماه برای دوره اول و دوم متوسطه خبر داد و گفت: امتحانات پایه‌های هفتم، هشتم، نهم، دهم، فنی‌حرفه‌ای و کاردانش به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: دروس غیرنهایی متوسطه نظری نیز حضوری است اما پایه‌های یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی و کشوری خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تأکید کرد: این تصمیم در صورت تداوم شرایط فعلی کشور اجرایی خواهد شد و امتحانات نوبت دوم از ۹ خرداد آغاز می‌شود.

شعبانی همچنین از خانواده‌ها خواست با همراهی خود به کیفیت بهتر آزمون‌های پایان سال کمک کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.