رئیس سازمان غذا و دارو: خط تولید انستیتو پاستور آسیب ندیده است

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 17:20
رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: خط تولید انستیتو پاستور آسیب ندیده و مشکلی از لحاظ تولید نداریم. فقط بخش‌های تحقیقاتی پاستور آسیب دیده که آن هم به سرعت در حال بازسازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پیرصالحی رئیس سازمان غذا و دارو درباره وضعیت تأمین داروها اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و کمبودهایی که در برخی داروها داریم، جلسات مستمری برگزار می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه در بحث‌های ارزی، توافقات خوبی با بانک مرکزی داشتیم و در بخش ریالی نیز با کمک‌هایی که دریافت می‌کنیم، به سرعت خواهیم توانست کمبودها را تأمین کنیم.

پیرصالحی با اشاره به حادثه اخیر در انستیتو پاستور تصریح کرد: نگرانی بابت تولید وجود ندارد. خط تولید پاستور آسیب ندیده و مشکلی از لحاظ تولید نداریم. فقط بخش‌های تحقیقاتی پاستور آسیب دیده که آن هم به سرعت در حال بازسازی است. انشاءالله در تأمین واکسن نیز مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس سازمان غذا و دارو درباره وضعیت شیر خشک نیز گفت: ذخایر فعلی شیر خشک خوب است و تأمین آن در حال انجام است و مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.