حضور ۳ کرمانی در اردوی تیم ملی جودو جوانان

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 15:13
کرمان- سه جودو کار کرمانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اردوی تیم ملی جودو جوانان ایران درحالی شروع خواهد شد که سه جودوکار کرمانی نیز به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو جوانان جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند.

اشکان اسحاقی، ابوالفضل ابراهیمی و امیر حضرتی، سه جودوکار آینده‌دار کرمانی که جزو آکادمی جودو باشگاه مس کرمان نیز هستند با نظر کادر فنی تیم ملی، به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

این اردو از ۲۲ اردیبهشت‌ماه تا سوم خردادماه ۱۴۰۵ در تهران و در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

تیم ملی جودو جوانان ایران در راستای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی و جهانی، برنامه آماده‌سازی خود را دنبال می‌کند و در این مرحله از اردو، جودوکار منتخب و قهرمان کشور حضور دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.