توسعه هواپیمایی کیش‌ایر و آخرین رایزنی ها برای بازگشایی فرودگاه کیش

خبرآنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 15:11
نشست مشترک مسئولان حوزه هوانوردی و مناطق آزاد با هدف بررسی راهکارهای توسعه حمل‌ونقل هوایی جزیره ، ارتقای خدمات پروازی و تقویت زیرساخت‌های هوانوردی و همچنین بازگشایی فرودگاه کیش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، در راستای پیگیری مسائل راهبردی حوزه هوانوردی جزیره، نشست مشترکی با حضور ابوذر شیرودی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، حسین فردوسی سرپرست دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد، محمد کبیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و فرهاد یوسفی‌نژادی سرپرست شرکت هواپیمایی کیش در محل سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

در این نشست، آخرین وضعیت همکاری‌های مشترک میان سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت هواپیمایی کیش و سازمان هواپیمایی کشوری مورد بررسی قرار گرفت و حاضران درباره راهکارهای توسعه همکاری‌ها در حوزه حمل‌ونقل هوایی، بهبود خدمات پروازی و تسهیل فعالیت‌های هوانوردی در جزیره به بحث و تبادل نظر پرداختند.

یکی از مهم‌ترین محورهای این جلسه، موضوع بازگشایی فرودگاه کیش و بررسی هماهنگی‌ها و اقدامات موردنیاز برای تسریع در روند اجرایی آن بود. حاضران در نشست بر ضرورت تعامل مستمر و هم‌افزایی میان دستگاه‌های مرتبط برای رفع موانع موجود، افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی و ارتقای ظرفیت‌های هوانوردی جزیره تأکید کردند.

حمایت از تقویت و توسعه کیش‌ایر، بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای متخصص و برنامه‌ریزی برای ارتقای خدمات به مسافران و فعالان اقتصادی نیز از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.