سرپرست هیئت پارادوومیدانی استان هرمزگان منصوب شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 14:29
بندرعباس - با حکم سرپرست فدراسیون پارادوومیدانی جمهوری اسلامی ایران، «محمد رجبی» به عنوان سرپرست هیئت پارادوومیدانی استان هرمزگان منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و موافقت سرپرست فدراسیون پارادوومیدانی، طی حکمی محمد رجبی به عنوان سرپرست جدید این هیئت ورزشی در استان هرمزگان منصوب گردید.

در بخشی از متن این حکم آمده است: نظر به تجربه و تعهد جنابعالی، شایسته است به استناد تبصره ۳ ماده ۷ آئین‌نامه هیئت‌های ورزشی، حداکثر ظرف مدت سه ماه با هماهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، تمهیدات لازم را جهت برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت استان معمول فرمایید.

پیش از این، اداره‌کل ورزش و جوانان استان هرمزگان بر لزوم ساماندهی هیات‌های ورزشی و برگزاری مجامع انتخاباتی در زمان مقرر تأکید کرده بود تا روند توسعه ورزش‌های پارالمپیکی در این استان با سرعت بیشتری دنبال شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.