اولین نفتکش غیرایرانی از خط محاصره آمریکا بازگردانده شد

افکار نیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 14:21
آمریکا نفتکش حامل نفت عراق که دیروز اجازه عبور از تنگه هرمز دریافت کرده بود را از خط محاصره برگرداند.

پایش ماهواره‌ایی کشتی‌ها نشان می‌دهد، نفتکش حامل نفت عراق که با اجازه ایران از تنگه هرمز عبور کرده بود، توسط نیروی دریایی آمریکا بازگردانده شده است.

دیروز نفتکش یونانی «آگیوس فنوریس» در آب‌های دریای عمان سیگنال ارسال کرد و به سوی ویتنام در حرکت بود.

حالا اکانت ردیابی ترددهای دریایی، منچ‌اوسینت نوشته است، این نفتکش عراقی به‌خاطر اینکه از تنگه‌ای عبور کرده که ایران کنترل می‌کند، مجبور به بازگشت شده است؛ «اگر اقتصاد جهان در حال فروپاشی‌ست تقصیر ایران نیست، مقصر آمریکاست.»

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.