منابع اسرائیلی از یک حمله سایبری گسترده به اسرائیل، شامل ارسال پیامکهای تهدید آمیز از سوی ایران، به شهروندان اراضی اشغالی خبر دادند.
روزنامه اسرائیل هیوم از ارسال پیامکی تهدیدآمیز به زبان عبری، منتسب به ایران به شهروندان اراضی اشغالی خبر داد. طبق تصاویری که از این پیام در شبکههای اجتماعی منتشر شده است، در این پیامک آمده، «به شما قول داده بودیم که به زودی ستارههایی را در آسمان شب خواهید دید که ستاره نیستند... به زودی خورشید را در آسمان شب خواهید دید، اما...» کاربران معتقدند که خورشید در آسمان شب اشاره به حملات موشکی و پهپادی ایران دارد.
منابع اسرائیلی اخیرا از نفوذ سایبری گسترده عوامل ایران به زیرساختهای امنیتی و ارتباطی این رژیم خبر داده بودند.
براساس این گزارش، سازمان ملی سایبر (اسرائیل) اعلام کرده که در ساعات اخیر یک «حمله ادراکی» (جنگ روانی) گسترده شامل پیامکهای تهدیدآمیز را شناسایی کرده است که تنها یک هدف دارند: برهم زدن آرامش روانی جمعی و ایجاد حس تعقیب دیجیتال. در تهران ظاهراً فکر میکنند اکنون زمان مناسبی برای برقراری یک رابطه نزدیک با شهروندان اسرائیلی است، حتی اگر این رابطه بر پایه تهدیدهای کلی باشد که از سیستمهای ارسال انبوه فرستاده شدهاند.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.