
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پنجاهمین جلسه «چهارشنبههای پاسخگویی» روز گذشته با حضور طاهر موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، مدیران و کارشناسان این معاونت برگزار شد.
این برنامه با هدف ارتباط مستقیم مدیران و کارکنان نظام سلامت، پاسخگویی به مطالبات و پیگیری مسائل و درخواستهای مطرحشده از سوی کارکنان دانشگاههای علوم پزشکی و واحدهای تابعه برگزار میشود.
در جریان این جلسه، در مجموع ۱۰۸۲ تماس از سوی کارکنان ثبت شد و موضوعات مختلفی در حوزههای اداری، مالی، منابع انسانی و مسائل رفاهی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
محور گفتوگوها معیشت، رفاهیات، چالشهای اداری و مطالبات پرسنلی بوده و شفافیت حداکثری و حذف دیوارهای اداری بین مدیران و بدنه نظام سلامت از نتایج آن است؛ لذا هر تماس، یک گام برای اصلاح فرآیندهاست.
برگزاری مستمر برنامه چهارشنبههای پاسخگویی در معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با هدف افزایش شفافیت، تسریع در رسیدگی به مطالبات و تقویت ارتباط میان بدنه نظام سلامت و مدیران در دستور کار قرار دارد.