سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شکستهای آمریکا در میدان جنگ، امکان زیادهخواهی در عرصه دیپلماسی را هم برای این کشور سلطهگر از بین برده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سرتیپ رضا طلایینیک گفت: ناکامیهای آمریکا در خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز تکرارپذیر است و روند شکستهای پیاپی و ناکامی دشمنان در مواجهه با ایران ادامه دارد.
او گفت: آمریکا و رژیم صهیونی نمیتوانند با ماجراجویی جدید، مدیریت هوشمند و قدرتمند ایران در تنگه هرمز را مخدوش کنند.
سخنگوی وزارت دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توانمندیها و ظرفیتهای خود و با تسلط هوشمندانه بر تنگه هرمز، ماجراجوییهای ناامنساز آمریکا را خنثی میکند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.